14:08

Serie, które chcę dokończyć.


Dzisiejszy post powstawał dość długo i jest też pewnym uporządkowaniem serii, które zaczęłam w 2016, ale z jakiegoś powodu ich jeszcze nie zakończyłam. Najczęściej wiąże się to z tym, że zaczynam coś nowego albo dalsze części nie są dostępne i potem o nich jakoś zapominam.
Jedno z moich postanowień na 2017 to właśnie rok zakończenia zaczętych serii i mam nadzieję, że zapisanie tego będzie swoistą motywacją do zakreślania kolejnych punktów na mojej liście.
Mam też zamiar przygotować wam zaktualizowaną listę książek, które bardzo chciałabym przeczytać; już kiedyś taki post na moim blogu był, ale minęło dość sporo czasu, więć

Cykl "Lux"
Książki Jennifer L. Armentrout zaczęłam czytać w 2017, ale uznałam, że muszą trafić na tę listę, choćby ze względu na to, że mam je dokończyć i zrecenzować, a średnio mi idzie kończenie większości rzeczy, które zaczynam, chociażby własnego pomysłu na książkę.

Cykl  "Czerwona Królowa" 

Cykl "Szóstka Wron"
Cykl "Saga Księżycowa" 
Tutaj recenzja  "Cinder" niedługo pojawi się na blogu, bo jej napisanie mi umknęło i cały czas myślałam, że napisałam opinię o tej książce, ale nie i to się wkrótce zmieni.

Cykl "Gone" 

"Gone" porzuciłam w połowie, w głównej mierze dlatego, że trochę się nudziłam przy czytaniu, ale też z powodu dość irytujących bohaterów i ich zachowań.

Cykl "Jutro"
  • "Jutro" John Marsden
  • "W pułapce nocy" John Marsden
  • "W objęciach chłodu" John Marsden
  • "Przyjaciele mroku" John Marsden
  • "Gorączka" John Marsden
  • "Cienie" John Marsden
  • "Po drugiej stronie świtu" John Marsden
Cykl "After"
  • "Płomień pod moją skórą" Anna Todd
  • "Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" Anna Todd
  • "Ocal mnie" Anna Todd
  • "Bez siebie nie przetrwamy" Anna Todd
  • "Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę." Anna Todd
O "After" słyszałam wiele opinii, różnego rodzaju i mimo tego, że pierwsza część w jakimś stopniu mi się spodobała, to nie miałam okazji skompletować całej serii. 

Cykl "Dwór Cierni i Róż" 

1 komentarz:

  1. również muszę skończyć serię After, ale jakoś nie mam na nią teraz ochoty. Saga księżycowa i dwór cierni i róż czekają na mnie na półce i za nie też chcę się zabrać w tym roku.:)
    Pozdrawiam!

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger