05:49

Podsumowanie lutego

Kolejny miesiąc za nami, dość krótki, ale i tak udało mi się przeczytać dość dużą ilość książek i jestem z tego bardzo zadowolona. Oprócz jednej pozycji, nie było słabych książek, co wydaje się być dość sporym osiągnięciem. Wszystkie z tych książek zostały również zrecenzowane.

Książki z recenzjami: 

1. "Zdrada" Marie Rutkoski- 408 stron 





Razem: 2301 stron
Dziennie: 82 strony

Inne posty: 








Moim serialem miesiąca stał się SKAM, o którym tyle słyszałam, że musiałam w końcu ulec i obejrzałam pierwszy sezon w dwa wieczory, drugi w jeden i muszę przyznać, że ciekawie jest oglądać serial, w którym nie ma istot nadprzyrodzonych ani nic w tym stylu. Do tego muzyka, która idealnie wpasowuje  się w klimat. 
Mam nadzieję, że wasz luty też był książkowo zadowalający i udało wam się zrobić wszystko, co sobie zaplanowaliście. Teraz trzeba tylko liczyć na to, że marzec będzie tak samo dobry lub jeszcze lepszy niż miniony miesiąc. 


2 komentarze:

  1. U mnie luty wyszedł słabiutko jak styczeń, ale wraz z marcem mam nadzieję, że się nieco poprawię. Parę pozycji, które przeczytałaś, znam. A, co do Skam, lubię, ale drażni mnie ta fala zachwytów, sama zaczęłam go oglądać przed tą całą "modą". Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój luty wyszedł wbrew temu co zakładałam zaskakująco dobrze. Niedługo pojawi się podsumowanie na moim blogu.:D

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger