12:00

Inspiracje

Ostatnio przejrzałam swoje starsze posty i przypomniałam sobie o inspiracjach, których już dawno na blogu nie było. Większość zdjęć pochodzi z tumblra, ale też zdarza mi się znaleźć coś ciekawego na twitterze. Mam nadzieję, że taki luźniejszy post wam się spodoba, z racji powrotu do szkoły będę miała mniej czasu na wszystko, więc nie będzie tyle recenzji, co w ferie, ale postaram się zastąpić je innymi postami. Jeśli macie jakieś pomysły, wskazówki lub znacie ciekawe konta z tumblra, zawsze możecie podać mi je w komentarzach. 






































3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie inspiracje, jak coś mi wpada w oko od razu zapisuję w oddzielnym folderze :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dosłownie to samo i uwielbiam wracać do takich zdjęć, gdy mi się nie chce. Wtedy łapię dawkę porządnej motywacji :)
      Dziękuję za komentarz

      Usuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger