09:39

Podsumowanie lipca i plany na sierpień.


Tak, lipiec już za nami, co jest bardzo przygnębiające. Już za miesiąc trzeba iść do szkoły, ale nim to nastanie mamy jeszcze cały sierpień, by dokończyć swoje wakacyjne plany i przeczytać jak najwięcej książek. Pierwszy sierpnia przywitał nas deszczem, ale moja wrodzona optymistka ma nadzieję, że pogoda się poprawi.

Podsumowanie lipca:
1. "Maybe Someday" Colleen Hoover- w lipcu nie mogło zabraknąć mojej ulubionej autorki.
2. "Magonia" Marie Dahvana Headley- najpiękniejsza okładka <3
3. "Misja Ivy" Amy Engel- nowa seria
4. "Ostatnia piosenka" Nicholas Sparks- powrót do przeszłości
5. "O krok za daleko" Abbi Glines- ciekawa historia
6. "Blask" Alexandra Adornetto- anielska opowieść
7. "Faza pierwsza. Niepokój" Michael Grant- nowa seria
8. "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven- książka, która złamała mi serce
9. "Kim jesteś, Sky?" Joss Stirling- romans paranormalny
10. "Rebeliant" Marie Lu- niedawno zakupione

Chcę tylko zaznaczyć, że to nie są wszystkie książki, które przeczytałam. Niektórych nie recenzowałam, a reszta to serie, w których czytam już 4 czy 5 część.

Plany na sierpień: 
1. "Wybraniec" Marie Lu
2. "Pułapka uczuć" Colleen Hoover
3. "Scarlet: Marissa Meyer
4. "Zbuntowane anioły" Libby Bray
5. "Jedyna i wspaniała" Nora Roberts

Mimo, że lista jest krótka to mam zamiar przeczytać jeszcze więcej książek, ponieważ podczas wypadów do biblioteki i spontanicznych zakupów decyzję podejmuję na szybko i wybieram książki, które wydają mi się ciekawe.
Do tego mam zamiar wziąć udział w 7ReadUp 3.0. To moje pierwsze takie wyzwanie, a że lubię się bawić wybrałam wersje hard. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału.

Jakie są wasze plany na sierpień? Macie zamiar czytać, czy może zwolnicie trochę i zajmiecie się czymś innym? Z chęcią poczytam wasze odpowiedzi w komentarzach.

snapchat: supernicki00
instagram: https://www.instagram.com/supernicki00/

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger