10:50

Podsumowanie kwietnia

Kwiecień pod względem prezentuje się chyba najlepiej ze wszystkich ostatnich podsumowań. Udało mi się przeczytać większość książek, które chciałam, do tego zrobiłam większe zakupy książkowe, co nie udawało mi się od kilku miesięcy. Przeczytałam aż 8 książek (włącznie z 2 lekturami) i jestem z siebie bardzo zadowolona.
Jak wyglądają Wasze podsumowania? Zostawcie mi link w komentarzu pod tym postem, a na pewno zajrzę.


Książki z recenzjami: 

1. "Muza" Jessie Burton- 475 stron

2. "Zaczekaj na mnie" J. Lynn- 382 strony

3. "Lato koloru wiśni" Carina Bartsch- 492 strony

4. "Opal" Jennifer L. Armentrout- 493 strony


Książki bez recenzji: 

1. "Wizje śmierci" J. D. Robb- 280 stron

2. "Konrad Wallenrod" Adam Mickiewicz- 86 stron

3. "Penryn i Świat Po" Susan Ee- 355 stron

4. "Makbet" William Szekspir- 106 stron

Razem: 2669 stron
Dziennie: 89 stron

Inne posty: 



3. #9 Inspiracje

4. #10 Inspiracje 

5. Music Book Tag

6. #11 Inspiracje

7. Majowe zapowiedzi wydawnicze

8. Polceam!- serial Arrow

9. #12 Inspiracje


Piosenki miesiąca były dwie i mam wrażenie, że ich wybór nikogo zbytnio nie zaskoczy. Z niecierpliwością czekam na całą płytę i tę tajemniczą piosenkę "Kiwi".




2 komentarze:

  1. Bardzo fajne podsumowanie no i gratuluję przeczytania 8 książek! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) http://prostoprzezksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 8 książek - świetny wynik. ;) Sign of times - uwielbiam tę piosenkę! :)

    Pozdrawiam!
    http://pokulturzony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger