15:41

Majowe zapowiedzi wydawnicze

Już za kilka dni zbliża się maj i upragnione kilka dni wolnego (które i tak będą zapracowane), ale to nie jest zbyt wielką przeszkodą, by na moim blogu pojawiła się nowa seria postów. Zapowiedzi wydawnicze pojawiać się będą pod koniec każdego miesiąca i pokazywać Wam będę 5 książek, na którym premierę bardzo czekam.
Dość długo zastanawiałam się nad tym, czy jest sens, bo na wielu blogach są te zapowiedzi regularnie, ale uznałam, że chociaż spróbuję wprowadzić coś takiego u siebie.

Tytuł: "Historia Mademoiselle Oiseau"

Autor: Andrea de La Barre de Nanteuil

Wydawnictwo: Literackie

Data premiery: 11.05.2017 rok

Książka w dużej mierze zainteresowała mnie z tego powodu, że opis mówi o zderzeniu dwóch różnych osobowości i innego postrzegania świata (bynajmniej dla mnie). Do tego wszystko dzieje się w Paryżu, a ja chciałabym móc w przyszłości zwiedzić to miasto,  które uwielbiam pod względem architektury i mody.




Tytuł: "Confess"

Autor: Colleen Hoover

Wydawnictwo: Otwarte

Data premiery: 10.05.2017 rok

Odnoszę wrażenie, że tutaj za wiele tłumaczyć nie muszę. Pani Hoover została okrzyknięta królową New Adult i myślę, że całkiem słusznie. Jej książki budzą wiele kontrowersji, niektórym się podobają, innym wręcz przeciwnie, a ja bardzo lubię sama stawiać opinie na różne tematy. Z tą powieścią na pewno będę chciała jak najszybciej się zapoznać.




Tytuł: "Najmroczniejszy sekret"

Autor: Alex Marwood

Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 10.05.2017 rok

Ostatnio trochę zaniedbałam kryminały i jeszcze nie znam fenomenu Mroza,  ale w końcu się za nie zabiorę, a o "Najmroczniejszym sekrecie" słyszałam kilka razy i zaciekawiło mnie podwojenie zdarzeń, ale nie w takim idealnym lustrzanym odbiciu. Rodzinne machlojki zawsze są interesujące i mam wielką nadzieję, że tak będzie i tym razem.




Tytuł: "Franco"

Autor: Kim Holden

Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 24.05.2017 rok
Franco Genovese jest perkusistą w światowej sławy amerykańskim zespole Rook. Chłopak ma wszystko. Zabójczy uśmiech, tatuaże, talent, ostry dowcip. A przy tym wszystkim serce ze złota.  
Mi starczy ta zapowiedź, dodajcie do tego fakt, że to Kim Holden, której "Promyczek" nadal króluje w moim sercu i macie 100% pewność, że chcę przeczytać tę książkę. 

Autor: Susan Meissner 
Wydawnictwo: Kobiece 
Data premiery: 18.05.2017 rok
I tutaj znów zderzenie dwóch rzeczywistości, tylko tym razem połączonych ze sobą zwykłym przedmiotem. Oczywiście, opis jest zachwycający, ale okładka sama w sobie też robi bardzo dobrą reklamę i na pewno zachęca do zakupu. 








1 komentarz:

  1. Nowa książka Hoover jest zdecydowanie warta czekania. Ta historia jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger