07:30

Music Book Tag

Ostatnio podczas przeglądania internetu w poszukiwaniu inspiracji na nowe posty natrafiłam na różną ilość Tagów książkowych  w wersji muzycznej, czego jeszcze nie było na moim blogu. Jako, że uwielbiam wielu artystów i nie ograniczam się tylko w jednym nurcie muzycznym, tak samo jest z książkami, postanowiłam sama wybrać piosenki oraz odpowiednie wersy i  dopasować do nich kategorie książkowe.
Mam nadzieję, że pomysł i wykonanie się Wam spodoba. Jeśli chcecie wykonać Tag u siebie, dajcie mi znać w komentarzach  pod spodem, a na pewno zajrzę na Wasze blogi i przeczytam, jakie książki dopasowaliście do kategorii.

1. Halsey "Ghost"- "but quick to tell me godbye" 
Książka lub seria, która zakończyła się zbyt szybko. 

Jeśli napiszę, że Harry Potter, to będzie tylko żart w 50%, bo tęsknię za tą serią i z chęcia przeczytałabym dalsze części, ale pisane tylko przez panią Rowling.

2. Halsey "Colors"- "and now you're tearing through the pages and the ink" 
Książka, którą ciężko było przeczytać. 

Jest wiele książek, które specyficzny styl, w którym zostały napisane ciężko było przeczytać i do tej kategorii należą powieści Lesley Lokko. Uwielbiam powieści tej autorki, ale zawsze długo zajmuje mi ich przeczytanie.

3. Justin Bieber "Children"- "Do you believe enough to die for it?"
Bohater, który umarł za swoje przekonania.

Czy powinnam w ogóle pisać tutaj spoiler? Ostrzegam osoby, które jeszcze nie czytały "Igrzysk Śmierci": Finn nie powinien umrzeć, największa strata.

4. Steve Aoki & Louis Tommlinson "Just hold on"- "Do you close the book and never read it again?‬"
Powieść, do której nigdy nie wrócisz.

"Zmierzch"- czasy świetność tej książki już przeminęły, bynajmniej dla mnie. Zresztą już teraz jest wiele książek, do których nie mam zamiaru wracać, nigdy.

5. Melani Martinez "Cry Baby"- "You're one of a kind"
Niepowtarzalny książkowy bohater. 

Tylko jeden?! Żart, mało jest takich bohaterów. I w sumie nikt nie przychodzi mi do głowy. Badboy był, waleczna dziewczyna pojawia się w co drugiej powieści. Ciężko mi kogokolwiek zapamiętać. 

6.  Susanne Sundfør "Kamikaze"- "It's a minefield, us, it'll never disappear"
Książka przeładowana akcją. 


'After" jest przeładowany wszystkim, co tylko można było wcisnąć w powieść dla młodzieży. Trylogia "Blask" też, późniejsze części "Pamiętników Wampirów to porażka (nawet lewitowanie  jest). Czasami mniej, znaczy lepiej. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger