12:49

Podsumowanie grudnia. Koniec 2016!


Mamy już styczeń 2017, więc chyba czas na liczbowe podsumowanie grudnia i ostatniego roku, które nie był tak owocny w książki, jakbym chciała żeby był.
2016 to był dość szalony rok, bynajmniej prywatnie. Skończyłam gimnazjum, jestem w liceum i w końcu podoba mi się to, gdzie się znajduje. Planuję, co będzie dalej, ale nie tak obsesyjnie.

2016 - 100 przeczytanych książek
Czyli prawie o 100 mniej niż w 2015, co jest dla mnie pewnego rodzaju zawodem.
28 recenzji na blogu
14 kupionych książek

Podsumowanie grudnia:

2. "Alicja i Lustro Zombie" Gena Showalter- 416 stron
3. "Toksyna" Jus Accardo- 416 stron
5. "Noc na bagnach Luizjany" Nora Roberts- 351 stron
Razem: 2160 stron
Dziennie: 70 stron

Inne posty: 




4 komentarze:

  1. "Szóstka wron" już za mną i jest to bardzo dobra pozycja. O innych książkach nie udało mi się niestety usłyszeć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... Ta "Szóstka wron" tak za mną chodzi... Muszę ją przeczytać! Nie muszę! Chcę ją przeczytać i to bardzo!
    Pozdrawiam :3
    http://zamknietawslowach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja dobrze zrozumiałam, że w 2015 przeczytałaś 200 książek? Wow :D
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger