04:36

Polecam! - Wattpad

Hej,
dzisiejszy post rozpoczyna nową serię, nad którą myślałam już dłuższy czas. Kocham książki i to nie ulegnie zmianie, ale mam też wiele różnych zainteresowań, którymi chcę dzielić się w serii "Polecam".
Wattpad to szczególne miejsce, gdzie użytkownicy z całego świata mogą udostępniać swoje opowiadania różnego rodzaju, zaczynając od fanfiction, a kończąc na dramatach czy fantasy. Ogólnie jestem wielką fanką twórczości innych, młodych pisarzy, którzy jeszcze nie wydali swoich książek, ale publikują je w internecie. Niektóre z nich są przepiękne i to takimi chcę się z wami podzielić. 

Opowiadanie te zaczęłam  kilka dni temu i dochodzę do końca, jestem całkowicie pochłonięta. Naprawdę, brawa dla autorki, bo pisze cudownie i tak realistycznie, że czuję się to samo, co główni bohaterowie. 

2. reality || z.m autor: sopphiex
Nadal trwające, więc jego genialność potęguje fakt wyczekiwana na każdy kolejny rozdział. Świetnie się to czyta, pochłania i nie odpuszcza, aż do samego końca rozdziału. 

"Zauważyłyście, że to Zayn zawsze jest tym psychopatycznym?" - tutaj komentarz pasuje idealnie, oczywiście wszystko w dobrym znaczeniu. Trafiłam przypadkiem, zostałam na dłużej i z wielką niecierpliwością czekam każdego kolejnego rozdziału. 

Bardzo oryginalne opowiadanie, w którym Justin nie jest uczniem, nauczycielem, "bad boy" ani nic w tym stylu. Jest za to psychopatycznym zabójcą i... Naprawdę gorąco polecam!

Jedna z najlepszym książek jakie czytałam! Tutaj nie trzeba nic pisać, czekam, aż Tea Amo wyda swoją powieść, bo ta na pewno na to zasługuje. Będę stała pierwsza w kolejce w księgarni. 

Przeczytałam o wiele więcej opowiadań na wattpadzie, ale te są najlepsze i najbardziej wciągające. Wszystkie je gorąco polecam i mam nadzieję, że znajdziecie chwilę, by się z nimi zapoznać. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger