19:15

Top 3 - książki idealne na świąteczny prezent.

Hej,
z racji tego, że za już za dwa tygodnie święta i pewnie większość was poszukuje idealnych prezentów pod choinkę, postanowiłam napisać post o książkach, które można podarować jako prezent. Napiszę, dla jakiej osoby najprawdopodobniej dana książka przypadnie do gustu.

1. "Girl Online" Zoe Sugg
"Girl Online" to książka napisana przez Zoelle, którą większość z nas zna z yt. Moim zdaniem powieść Zoe jest przeznaczona dla 11-13 lat, oczywiście można przeczytać ją w innym wieku, ale niektóre momenty z niej są bardzo zabawne. Najlepsze chyba są wpisy z bloga, które trafiają do czytelnika. Plusem jest cudowny kolor okładki i cały jej projekt, który bardzo wyróżnia się od najczęściej czarnych książek. 
Cena: 37 złotych

2. "Zayn"  Zayn Malik
Tutaj autobiografia, którą powinna mieć każda fanka i jeśli jeszcze nie zdążyła jej kupić, wykorzystajcie to i podarujcie jej pewny prezent świąteczny. Najlepiej z płytą. Sama mam książkę, jestem zachwycona i Zayn zachwycił mnie historią, opisem piosenek i wszystkimi zdjęciami z wielu sesji, które do tej pory nie ujrzały światła dziennego. Fajnie było "wejść" w jego proces twórczy i poczytać o tym, jak tworzy, nie tylko muzykę, ale więcej wam nie zdradzę. 
Cena: 45 złotych 

3. "Promyczek" Kim Holden
Kim Holden stworzyła historię ludzi, która od kilku długich miesięcy napada na mnie w najmniej oczekiwanych momentach i w sumie zawsze sprawia, że w oczach kręcą mi się łzy. Bardzo będzie pasowało to dla wrażliwej osoby, która przeżywa takie powieści, jakby była ich rzeczywistym świadkiem. 
Cena: 37 złotych 

Wiem, że post jest krótki, ale nie chcę podawać wam na siłę pozycji, których sama nigdy bym nikomu nie kupiła i mam nadzieję, że to zrozumiecie. 
Wy też możecie podzielić się swoją opinią, co do prezentów świątecznych i tego, co najbardziej się na nie nadaje. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger