11:25

Zimowa Kraina Czarów Book Tag


1. Która książka jest tak urocza i radosna, że robi ci się ciepło na sercu?
I w tym momencie wychodzi na to, że najwidoczniej nie czytam radosnych książek, bo nic mi nie przychodzi do głowy. 

2. Twoja ulubiona książka z białą okładką.
Uwielbiam "Promyczka" Kim Holden i mimo tego, że jakiś czas minął od mojego pierwszego razu z tą książką, to nadal jestem nią zachwycona, oniemiała i na pewno w najbliższym czasie postaram się do niej wrócić. 

3. Siedzisz w wygodnym fotelu z kubkiem czekolady. Jakiego "giganta" czytasz?
Może w końcu zabrałabym się za "Czas Żniw"? Ostatnio miałam mało czasu na czytanie, teraz  chciałabym to zmienić, ale nie wiem, jak wyjdzie. I w końcu muszę zabrać się za powieści, które zalegają na moich półkach od kilku tygodni. Wybór jest duży. 

4. Zaczyna padać śnieg i decydujesz się zrobić bitwę na śnieżki. Z którym książkowym bohaterem chciałabyś ją stoczyć?
Jeju, to takie urocze pytanie :) Mogłabym wziąć ze sobą Jace z "Darów Anioła" lub Hardina z "After". Ciekawe, które z nas, by wygrało?

5. Ogień w kominku przygasa. Z której książki wyrwałabyś kilka ostatnich rozdziałów i rzuciła je w ogień?
Z jednej strony, nigdy nie zrobiłabym czegoś takiego żadnej książce, a z drugiej... Pełno jest takich książek, w których zakończenia mnie zabiło. Najbardziej chyba z "Promyczka". Ten kto czytał, wie dlaczego. 

6. Która książka jest tak bliska twojemu serce, że mogłabyś podarować jej komuś, kto jej jeszcze nie czytał?
Takich książek jest zbyt wiele bym mogła wybrać jedną. Zawsze lubię zaskakiwać i polecać komuś powieści, które dla mnie są w jakiś sposób ważne. 


2 komentarze:

  1. Pierwszy raz się spotykam z tym tagiem. Jest bardzo kreatywny, a twoje odpowiedzi interesujące. Pozdrawiam Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger