12:24

The Grinch Book Tag


1. Połowa lampek na choince się przepaliła. Jaki bohater, książka, seria, zaczęła się nieźle, ale później było tylko gorzej?

Hmm, chyba "Saga Księżycowa", której pierwsza części była o niebo lepsza od drugiej. Adam z "Daru Julii" też był dość fajnym bohaterem, ale potem zrobiły się z niego ciepłe kluchy, więc jestem #TeamWarner. 

2. Irytująca ciotka Sally, która nigdy nie daje ci spokoju i ciągle wypytuje o szkołę, chłopaka, itd. Książka Ci się nie podobała, ale wszyscy inni ją ubóstwiają. 

Oj, to na pewno "zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. Mimo, że pomysł genialny to samo wykonanie jest trochę sztywne i bezuczuciowe, jak dla mnie. 

3. Twoje domowe zwierzątko ciągle przewraca i zrzuca różne świąteczne dekoracje. Bohater, który ciągle rozrabia i psuje życie innym (nie czarny charakter). 

Ronnie z "Ostatniej Piosenki". Dziewczyna miała charakterek i wybranie do ekranizacji Miley, było genialnym posunięciem. 

4. Słyszysz, jak rodzice podkładają prezenty pod choinkę i uświadamiasz sobie, że Święty Mikołaj nie istnieje. Książka, którą ci zaspoilerowano. 

"Kiedy odszedłeś" zaspoilerował mi "zanim się pojawiłeś". Serio, miałam nadzieję na happy end. 

5. Na dworze jest naprawdę zimno i mroźno. Bohater, z którym nie mogłabyś się dogadać, do którego nie możesz się przekonać. 

Katniss. Jakoś za nią nie przepadałam, wolałam drugoplanowych bohaterów. Nie wiem, co jest w niej tak irytującego, ale to możliwe podejmowanie głupich decyzji. Co z tego, że odważne, skoro nadal idiotyczne?

6. Ciągle powtarzana w radiu piosenka "All i want for Christmas is You" wywołuje w tobie antyromantyczne uczucia. Książkowa para, której nie możesz znieść. 

Adam i Julia. Julka była przy nim taką małą, słodką istotka, a ja wolałam raczej jej śmiertelnie niebezpieczną wersję, z zabijaniem i wielkim sarkazmem. 

7. Domowej roboty szorstki wełniany sweter, który dostałaś na poprzednie święta i jeszcze się  go nie pozbyłaś. Książka, która jest na twojej półce już dość długo ale nie możesz się za nią zabrać i jednocześnie nie chcesz się jej pozbyć. 

Ogólnie to ja nie potrafię pozbyć się książki, nawet jeśli mam do niej mieszane uczucia. A teraz czeka na mnie 'Love, Rosie" i jeszcze sobie poczeka. 

8. Babcia została porwana przez renifery. Bohater, z którego uśmierceniem nie możesz się pogodzić. 

Jeju, teraz to taki spoiler, ale okay, przetrwacie to. Prim i Rue z "Igrzysk Śmierci". To dwie najbardziej beznadziejne śmierci z jakimi kiedykolwiek się spotkałam. 

9. W centrach handlowych szaleją prawdziwe tłumy. Jaka seria według ciebie ma za dużo tomów i zbyt się przedłuża. 

PLL. Za dużo, zdezerterowałam już po 9 tomie. 

10. Grinch, czyli bohater, którego nienawidzisz (nie czarny charakter). 

Alison w PLL. Ta dziewczyna to taka głupia suka, że każde spotkanie z nią doprowadzało mnie do białej gorączki. 


3 komentarze:

  1. Mam takie samo zdanie odnośnie Adama! W pierwszej części był okej, potem zrobiło się gorzej, a tak wgl to #teamWarner.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą odnośnie bohaterki z igrzysk! Nie lubię Katniss,a śmierć pierwszej z dziewczyn, o której wspomniałaś w sumie mnie odeszła... Książki Jojo Moyes nie czytałam, ale zrecenzowala ją Deryn Sharp z naszego bloga http://zamknietawslowach.blogspot.com i bardzo jej się podobała :)
    Pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger