18:05

Podsumowanie sierpnia 2017

tumblr.com
tumblr.comW sumie to jest trochę śmieszne, bo w porównaniu z sierpniem rok temu, to ten wypada okropnie, zresztą z jakimkolwiek wcześniejszym miesiącem również. We wcześniejszym poście pisałam, że ta przerwa ogólnie była przez spóźnione kupno nowego laptopa i teraz będzie tylko lepiej. 
Posty postaram się wstawiać regularnie, a o jakiś dłuższych przerwach będą Was powiadamiała z wyprzedzeniem.

Sierpień zleciał bardzo szybko i mogę go choć w połowie uznać za udany. Nie wszystko poszło po mojej myśli, ale czasami tak się dzieje i trzeba to przeżyć. Nic innego. Książki w sierpniu to dość ciekawa sytuacja, bo nie przeczytałam prawie nic i jestem z tego powodu trochę na siebie zła. Plany miałam inne, stos rośnie, a czasu więcej nie będzie.

Książki bez recenzji:

1. "Origin" Jennifer L. Armentrout - 458 stron
Kolejna część serii "Lux" już za mną. Jestem zdziwiona, że pomimo ilości części i samej tematyki (kosmici mnie nie przekonują) ta seria szybko stała się moją ulubioną. Nie chcę się rozpisywać, ponieważ recenzja tej książki pojawi się już za jakiś czas na blogu. I wtedy usłyszycie wszystko.


Książki zrecenzowane: 

1. PRAWDA ZAWSZE ODNAJDZIE DROGĘ W KŁAMSTWIE - RECENZJA "PRAWDODZIEJKI" SUSAN DENNARD

2. CZY PRZEŻYJEMY? - RECENZJA KSIĄŻKI KASS MORGAN "DZIEŃ 21"

Razem: 1117 stron
Dziennie: 36 stron 


Inne posty: 

1. PODSUMOWANIE LIPCA 2017 ROKU

2. #2 BOOK HAUL

3. #21 INSPIRACJE

Sierpień nie był produktywnym miesiącem na blogu. Zostaje mieć tylko nadzieję, że kolejne miesiące będą już lepsze i tego się trzymajmy.


1 komentarz:

  1. Taa - u mnie też fajerwerków w sierpniu nie było - pisałam mało, bo w sumie nie miałam na to czasu i szczerze mówiąc nie chciało mi się. xD Co do czytania - nawet nie wiem ile książek przeczytałam, bo zajmowałam się wieloma i9nnymi rzeczami, tak że czytanie zeszło na najdalszy plan. xD
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger