12:18

#2 BOOK HAUL

Cześć, właśnie dzisiaj usiadłam, by podsumować swoje kolejne książkowe grzeszki, czyli book haul z lipca.
Na zdjęciu obok nie ma jednej książki, która już poszła w ręce kogoś innego (tylko pożyczyłam).
Najbardziej jestem zadowolona z Harry'ego, który trafił mi się w twardej oprawie i dość tanio.

1. Marissa Meyer "Bez serca"- nie dla mnie, ale dla siostry ciotecznej, więc prędzej czy później trafi w moje ręce
Cena: 24,55 zł

2. Kerstin Gier "Czerwień rubinu" - czy tylko ja dopiero zauważyłam to nowe, piękne wydanie? Szkoda tylko, że książka znów nie dla mnie. Aż żałuję, że nie zamówiłam sobie drugiego egzemplarza.
Cena: 23,74 zł.

3. Anna Todd "Imagines" - tutaj skusiła mnie cena, ale reszta... Pierwsze opowiadanie za mną, zachwytu nie ma, ale na razie milczę. Może jak przeczytam resztę, to zmienię zdanie?
Cena: 10 zł (teraz cena wzrosła)

4. Jostein Gaarder "Świat Zofii" - pozycja obowiązkowa dla humanisty. Faktem jest, że już ją czytałam, ale postanowiłam zrobić to na nowo, bo z egzemplarzem z biblioteki nie mogłam zaznaczać stron ani nic podkreślać, a tutaj to jak najbardziej jest potrzebne.
Cena: 18,98 zł.

5. Miranda Keneally "Dziewczyna z drużyny" - też wyjątkowo tania, a że bardzo chciałam ją przeczytać, szybko znalazła się w koszyku. Na razie czeka na półce na swoją kolej.
Cena: 11,18 zł.

6, 7, 8.  J. K. Rowling - "Harry Potter i Więzień Azkabanu"
                                     "Harry Potter i Książę Półkrwi"
                                     "Harry Potter i Insygnia Śmierci"
Jak ktoś z Was nie wie, to jestem przeogromną fanką Pottera od kilku długich lat. Szczególny sentyment mam do najstarszego wydania i tych okładek, z którymi zaczynałam. Uznałam, więc że z chcę mieć je na swojej półce, najlepiej w twardej oprawie. Tutaj wszystko jest używane, ale w bardzo dobrym stanie. Jedyny defekt to rysa na przedniej okładce ostatniej części.
Cena: 70 złotych

9. Kim Holden "Gus" - kontynuacji "Promyczka" nie mogło  zabraknąć. W planach na najbliższe dni mam właśnie tą książkę.
Cena: 24, 13 zł.

https://www.nieprzeczytane.pl/

http://www.taniaksiazka.pl/

Ostatnio zamawiam tylko z księgarni internetowych, zawsze są jakieś promocje czy rabaty, więc warto korzystać.


1 komentarz:

  1. Muszę w końcu zabrać się za "Gusa". Gratuluję, że udało Ci się dorwać dobre promocje. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger