10:00

#1 BOOK HAUL

Dzisiejszy post jest początkiem nowej serii, którą możecie spotkać na wielu różnych blogach. Jako, że w ostatnich miesiącach moja biblioteczka wzbogaciła się o kilkanaście nowych pozycji, postanowiłam się tym pochwalić. Za wszystkie książki z empiku zapłaciłam chyba około 110 złotych. Wiecie, promocje :) Nawiązałam również pierwsze współprace z czego jestem ogromnie zadowolona. 
Mam nadzieję, że BOOK HAUL będzie pojawiał się dość regularnie, a nowych książek będzie tylko przybywać na moim półkach. 

1. "Mleko i miód" Rupi Kaur - kupiona podczas promocji  w empiku (ta w stylu 3za2). Przeczytana, recenzja już na blogu. 

2. "Początek Wszystkiego" Robyn Schneider - powieść młodzieżowa od Wydawnictwa Otwartego. 

3. "Kim jesteś, Sky?" Joss Stirling - prezent na MIkołajki. 

4. "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem" Abigail Gibbs- empik. 

5. "After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem" Anny Todd- empik.  

6. "Wielki marynarz" Catherine Poulain - od Wydawnictwa Literackiego. Recenzja za jakiś czas na blogu. 

7. "Diabolika" S. J. Kincaid - wygrana w konkursie. 

8. "Zbuntowane anioły" Libba Bray- kupione na lubimyczytac.pl za 10 zł. 

9. "Mroczne sekrety" Libba Bray - kupione na allegro za 8,50 zł.

10. "Misja helikopter" Simone Moro- wygrana w konkursie lubimyczytac.pl

11. "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery- zakupiona w antykwariacie za 4,50 zł. 

12. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" J. K. Rowling- promocja w empiku. 

13. "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling- empik. 

14. "Baśnie Barda Beedle'a" J. K. Rowling- empik. 

14. "Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier- prezent od cioci na Święta.

15. "Historia Mademoiselle Oiseau" Andrea de la Barre de Nanteuil, Lovisa Burfitt- ilustrowana powieść od Wydawnictwa Literackiego. 





4 komentarze:

  1. Pokaźny stosik :D Sama z chęcią przeczytam "POczątek wszystkiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny stosik! :D
    Zazdroszczę Harry'ego <3 Muszę to wreszcie przeczytać! :D
    Gratuluję współprac i pozdrawiam :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, Harry'ego i ja muszę przeczytać, bo czeka na półce już dłuższy czas :)
      Bardzo dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
  3. Nic tak nie cieszy jak nowe książkowe zakupy :)

    Pozdrawiam :)

    Jeśli masz chęć, zapraszam do siebie: annrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger