17:49

#2 Ostatnio obejrzane - dlaczego warto zaczął "Przyjaciół"?


Myślę, że dla większości moich czytelników tego serialu nie trzeba przedstawiać. Uwielbiany na całym świecie pomimo upływu lat, śmieszy i doprowadza do łez kolejne pokolenia. To serial mojej mamy, który i ja pokochałam całym swoim sercem i właśnie w tym poście chciałam napisać najważniejsze powody, przez które ta produkcja jest lepsza niż inne. 

1. Relacje pomiędzy szóstką zupełnie różnych osób. 


Każda z postaci została wykreowana na odrębne jednostki i nawet Ross i Monica jako rodzeństwo są bardzo różni. Chandler jest sarkastyczny i na wszystko patrzy z dużą dozą ironii. Rachel jest córeczką tatusia, która nagle musi radzić sobie sama, pomimo tego, że ma problemy nawet z wstawieniem prania. Phoebe to marzycielka, pisze niezbyt dobre piosenki i również niezbyt dobrze śpiewa, ale kompletnie się tym nie przejmuje. Monica ma manię sprzątania, lubi jak wszystko stoi na swoim miejscu i piekielnie dobrze gotuje. Joey to podrywacz, kocha jeść i próbuje wybić się jako aktor. Ross ma za sobą nieudane małżeństwo, zajmuje się dinozaurami i od czasów liceum podkochuje w Rachel, która nie zwraca na niego uwagi. 
Pomimo tych wszystkich różnic bohaterowie wspierają się i łączy się relacja, którą każdy może nazwać prawdziwą przyjaźnią. Mogą na siebie liczyć w każdej sytuacji. 

2. Monica, Rachel i Phoebe. 


To jedne z najcudowniejszych kobiecych postaci w serialach. Uwielbiam te babki za styl, poczucie humoru, błędy, które popełniają i te dzikie akcje, które razem odstawiają. Stoją za sobą murem i są przykładem szczerej, siostrzanej relacji, którą każda z nas chciałaby mieć w swoim życiu. 

3. Styl. 


O tym nie można zapomnieć. Ten serial to skarbnica pomysłów i stylizacji dla dziewczyn, które lubią bawić się modą i wyróżniać w tłumie. Sama chciałabym móc podbierać ubrania dla serialowej Rachel, choć Monica również wyglądała świetnie w każdym odcinku. 

4. Chandler 


To crush o jakim nie wiedziałam, że go potrzebuję. Uwielbiam jego postać i to jak on wygląda. Czy mogę prosić własnego Chandlera na wynos? Tym bardziej zaczęłam go kochać, gdy w końcu on i Monica się zeszli. Bezsprzecznie zazdroszczę jej faceta. 

5. Humor 



Dużo się mówi, że większość żartów z tego serialu teraz jest mało poprawna, ale dla mnie to jeden z najzabawniejszych seriali, jakie oglądałam. Odcinki są krótkie, idealnie pasują na odstresowanie się pracą czy innymi obowiązkami, a ja zawsze oglądałam je, gdy malowałam się do pracy lub na jakieś wyjście ze znajomymi. Dawały mi wiele powodów do śmiechu i myślę, że wielu osobom pasuje ten typ humoru w filmach czy serialach. 


Mam nadzieję, że taki rodzaj krótkiej recenzji Wam się spodobał. Chyba wolę pisać coś w tym stylu, jeśli chodzi o seriale, bo łatwiej zebrać myśli w słowa. 
Jeśli seans Przyjaciół już za Wami, dajcie znać, co lubicie w nim najbardziej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger