18:21

# Co mnie inspiruje?

Jestem już po drzemce, zdążyłam zrobić sernik, który był w planach już kilku tygodni i postanowiłam usiąść przed klawiaturą, by nie zaniedbać bloga. Oczywiście, obok siedzi Moira jako główny redaktor tego teksu (nie wygląda na zadowoloną).
Bardzo lubię wstawiać Wam moje inspiracje z pinteresta i mam nadzieję, że chociaż kilka obrazków Was zaciekawi.

pinterest.com
pinterest.com

pinterest.com

Na początku macie zdjęcie ciemnowłosej dziewczyny i tylko dlatego, że lubię ładne, wpadające w oko fotografie. Do tego ostatnio mocno kuszą mnie ciemne włosy. Później obsada Szkoły dla elity, czyli serialu, który obejrzałam i mam zamiar zrecenzować, jak tylko znajdę na to dłuższą chwilę. Później piękne, naprawdę piękne wydania klasyki. Ja jestem w nich zakochana wizualnie, ale niestety z klasyką mam ten problem, że bardzo rzadko coś podoba mi się naprawdę. 

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

Trochę Harry'ego, bo jego nigdy nie jest za wiele. I oczywiście jasne, przestronne wnętrza, które podobają mi się najbardziej. Wiem, że jeśli miałabym zmienić mieszkanie to szukałabym właśnie czegoś w takim stylu, nawet za większe pieniądze. 

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

I ostatnie zdjęcia to bardzo fajny przepis, który ja trochę zmodyfikowałam, ale i tak wyszedł bardzo dobry. Potem kotki, bo jak można nie kochać kotków. Ostatnio mam ochotę na słodkości i pilnuję się, żeby nie jeść ich za dużo. Idzie mi różnie, bo odwiedziłam pracownię cukierków w swoim mieście, chciałam spróbować nowych smaków swojego batonika i czasami zjem czekoladę. Jednak jeśli chodzi o ciasta to stawiam na własne wyroby, bo wiem, co w nich jest. 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i jeśli jakieś zdjęcie wpadło Wam w oko, to dajcie mi znać które i dlaczego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger