11:37

#3 BOOK HAUL


Miesiąc nieobecności... Szkoła, dom, nauka i brak chęci do pisania czegokolwiek. A raczej, chęć była, największym problemem było zmęczenie. Spałam mało, zaledwie dwie czy trzy godziny i nawet jeśli pomysł miałam, to nie miałam siły, by włączyć laptopa. 
Jednak, w porównaniu do poprzednich miesięcy znów wróciłam do czytania; w autobusie, na przerwach w szkole. Do tego odwiedziłam kilka antykwariatów i dostałam kilka księżek od wydawnictw, stąd listopadowy book haul. 

1. W zwierciadle, niejasno Jostein Gaarder - wzięłam ze względu na okładkę i cenę (5 zł.), ale treść również okazała się genialna i zachęciła mnie, bym dokończyła Świat Zofii

2. Nie mogę powiedzieć ci prawdy Lauren Barnholdt - 12 zł

3. Owoce Lukrecji Laura Adori - Wydawnictwo Lira 

4. Makbet William Szekspir - rzadko kupuję lektury, jeszcze rzadziej je czytam, ale Makbet w tym wydaniu mnie zachwycił (5 zł)

5. P.S. I like you Kasie West - 10 zł 

6. Kiedy była porządną dziewczyną Philip Roth - Wydawnictwo Literackie 

7. Nie mówcie, że nie mamy niczego Madeleine Thien (egzemplarz recenzencki) - Wydawnictwo Literackie 

8. Sekrety zwierząt Fleur Daugey - Wydawnictwo Literackie 

9. Chłopak, który chciał zacząć od nowa Kirsty Moseley - 12 zł 

10. Mademoiselle Oiseau i listy z przeszłości Andrea de La Barre de Nanteuil, Lovisa Burfitt - Wydawnictwo Literackie 

Jak na moje możliwości i chęci do kupowania książek, liczba 10 nowych pozycji jest dość duża. 
Przez ten pierwszy weekend grudnia mam zamiar przyszykować posty na zaś i napisać zaległe recenzje (jest ich dość sporo, a jeszcze nie odespałam tygodnia). Do tego spróbuję się pouczyć, bo francuski trzeba zdać, a zadania z matematyki wołają, bym w końcu się za nie zabrała. 
Jak wasze polowanie na książki? Znaleźliście coś ciekawego? 



4 komentarze:

  1. Ciekawy stosik. ;) U mnie na razie nie ma nowych książek, za dużo kupiłam jakiś czas temu i teraz zrobiłam małą przerwę żeby wszystko nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie, pastelowo <3
    U mnie w listopadzie przybyło chyba 7 książek i 10 mang, więc jak na moje możliwośći, to w miarę rozsądku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tylu pięlnych książek ;) koniecznie daj znać, która z nich jest najciekawsza.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam na imię Dominika i też jestem "fanatyczką herbaty" :)
    Chętnie przeczytam powieść Kasie West. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger