13:38

Podsumowanie #1 planów czytelniczych z marca 2017

Właśnie niedawno minęły trzy miesiące od moich pierwszych planów czytelniczych, więc uznałam, że czas podsumować te miesiące. Na pewno byłoby lepiej, gdybym nie czytała dodatkowych książek spoza listy.
1. "Muza" Jessie Burton - 476 stron

2. "Bez pożegnania" Barbara Rybałtowska - 326 stron

3. "Konrad Wallenrod" Adam Mickiewicz - 86 stron

4. "Przypływ" Daniella Sacerdoti - 389 stron

5. "Lato koloru wiśni" Carina Bartsch - 492 stron

6. "Opal" Jennifer L. Armentrout -491 stron

7. "Penryn i Świat Po" Susan Ee - 355 stron

Razem: 2615 stron 


Myślałam, że uda przeczytać mi się ponad 5000 tysięcy stron, ale połowa z tego też jest satysfakcjonującym wynikiem. 

Najlepszą książką jest "Muza" Jessie Burton, o której nadal mam bardzo dobre wspomnienia. 

Najgorsza książka to "Przypływ" pani Sacerdoti, która była o wiele gorsza niż pierwsza część. 

Dwie książki były do szkoły, czy jako lektura lub projekt z języka polskiego, więc miałam do nich mieszane uczucia.
Teraz mam czas, by przygotować kolejne plany czytelnicze, obejmujące wakacje i pierwszy miesiąc szkoły. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger