09:00

#2 Plany czytelnicze na najbliższe trzy miesiące

Od razu chcę Was przeprosić za tak długą nieobecność, miałam problemy ze sprzętem i cały tydzień byłam skazana jedynie na telefon.

Kolejne plany czytelnicze, niektóre pozycje możecie jeszcze pamiętać z poprzednich, a ich podsumowanie znajdziecie TUTAJ.

1. "Dzień 21" Kass Morgan - 264 strony

2. "Ognisty pocałunek" Jennifer L. Armentrout - 491 stron

3. "Marsjanin" Andy Weir - 382  strony

4. "Czas Żniw" Samantha Shannon - 513 stron

5. "Zakon Mimów" Samantha Shannon - 541 stron

6. "Połów" Ove Logmansbo - 411 stron

7. "Czarna Wdowa. Na zawsze czerwona" Margaret Stohl - 468 stron

8. "Pani Nocy" Cassandra Clare - 828 stron

9. "Król Cierni" Mark Lawrence - 621 stron

10 "Przed końcem świata" Tommy Wallach- 375 stron

11. "Origin" Jennifer L. Armentrout - 458 stron

12. "Prawdodziejka" Susan Dehnard - 395 stron

13. "Piękno to bolesna rana" Eka Kurniawan - 517 stron

Razem: 6264 stron 

Kolejne plany znów są dość duże: największe oczekiwania mam wobec "Pani Nocy" Cassandry Clare, której książki o Nocnych Łowcach uwielbiam. O reszcie książek nie czytałam zbyt wielu opinii. Większość jest oceniania raczej pozytywnie. 
Na pewno w pierwszej kolejności chcę przeczytać książki pani Shannon, które pożyczyłam od koleżanki kilka miesięcy temu i jeszcze się za nie nie zabrałam. 
Wakacje to idealny czas, by nadrobić zaległości i właśnie to planuje robić w najbliższym czasie. 

4 komentarze:

  1. Czytałam Ognisty pocałunek i mi się książka podobała, właściwie cała seria mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się ponownie zabrać za Cassandrę Clare, bo, muszę przyznać, "Dary Anioła" zakończyłam na trzeciej części, ale chcę powrócić do tej autorki i przeczytać DA, Diabelskie Maszyny, Kroniki Bane'a oraz Panią Noc :D
    Życzę powodzenia!
    Zapisane w słowach

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego pokaźnego stosiku przeczytałam tylko Czas żniw, który bardzo mnie znudził. Aż wstyd mówiąc reszta pozycji jeszcze na mnie czeka, nie wiadomo kiedy po nie sięgnę.
    Pozdrawiam! //mariadoeseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger