17:18

Polecam!- Blogi

Jak to się stało, że zima już całkowicie minęła (bynajmniej mam taką nadzieję), a ja tego nie zauważyłam? Jakoś nie jestem w stanie przyzwyczaić się do myśli, że już niedługo koniec pierwszej klasy liceum, później wakacje, urodziny i za rok już osiemnastka. Trochę pędzi ten czas, a ja jakby tego nie zauważam, chyba przez dość duży natłok obowiązków i planów, które sobie zrobiłam.
Dzisiejszy post będzie bardzo miły i mam nadzieję, dla was ciekawy, a jak po tytule możecie się domyślić, będę polecała Wam blogi, które regularnie czytam i bardzo lubię. Nie robię tego, bo ktoś mnie o to poprosił, ale po prostu chcę podzielić się z Wami takimi "miejscami" w internecie, które bardzo lubię. Uważam, że pisanie bloga to wielkie wyzwanie i trzeba poświęcić na to wiele czasu, a mimo to sukces nie jest 100% pewny. Myślę, że jakiś procent zależy też od szczęścia i tego, kto trafi na bloga i w jaki sposób go odbierze.


Bloga piszę Monia, która ma też instagrama (bookshunterx) i właśnie przez ig ją znalazłam. Bardzo lubię jej posty, zdjęcia i całokształt bloga, który jest delikatny i dziewczęcy.


Bloga piszę moja imienniczka Dominika, u której pojawiają się różnego rodzaju posty, nie tylko te książkowe, a wpisy o książkach są zróżnicowane, więc każdy powinien znaleźć coś w swoim guście.


Blog prowadzony przez Panią Inżynier Budownictwa, która pokazuje, że książki można kochać niezależnie od wszystkiego. Na blogu znajdziemy recenzje, piękne zdjęcia (paulina.czyta) i fit przepisy, z których jeszcze nie korzystałam, ale na pewno to zrobię.


Jeśli nie znacie, to szybko nadrabiajcie, bo naprawdę warto. Karolina pisze o książkach z miłością, jest fanatyczką seriali i dzięki niej zawsze wiem, jakie premiery czekają nas w marcu.


I ostatni blog- Kinga piszę świetne recenzje, robi genialne zdjęcia i naprawdę warto poświęcić dłuższą chwilkę na zapoznanie się z treścią wpisu, który jest napisany lekkim, fajnym stylem. Bardzo przyjemnie się czyta.

1 komentarz:

  1. Dzięki za wyróżnienie, tym bardziej, że dopiero raczkuje w blogowej sferze i uczę się jak to wszystko funkcjonuje.:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger