16:13

#7 Inspiracje

Dzisiejszy post zawiera wszystkie inspiracje z tego tygodnia, który był w miarę luźny, chyba pierwszy taki od jakiegoś czasu. Miałam chwilę na dla siebie, trochę czytałam, miałam też przemeblowanie w pokoju i jestem teraz z niego zadowolona, może nie w 100%, ale systematycznie będę dążyła do do tego, by ten wystrój mi się spodobał i był taki, jak sobie wymarzyłam. I właśnie z tego powody, prawie we wszystkich inspiracjach są zdjęcia pokoi, jakiś DIY czy czegoś w tym stylu. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba.
















1 komentarz:

  1. Mike z sosów! Kocham go ♥
    Zdjęcia są fantastyczne. Uwielbiam taki tumblerowy klimat. Takie zdjęcia zawsze są czystą perfekcją!
    Buziaki :*

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger