11:11

Top 3- najgorsze książki 2016

Jedynym plusem pisania tego postu jest niewielka ilość tych "złych" książek. Nie chciałabym kogokolwiek obrazić tym postem, pamiętajcie, że to moja opinia, która nie musi pokrywać się z waszą.
Jak mijają lub minęły wam ferie? Ja dopiero zaczynam, ale już udało mi się wyspać i nadrobić zaległości książkowe i serialowe, co bardzo mnie cieszy.

1. "Scarlett" Barbara Baraldi
Po przeczytaniu tej książki czułam się tak staro. Niby jakiś pomysł na to jest, ale główna bohaterka strasznie irytuje od pierwszych stron; nie wierzę, że można być takim życiowym przegrywem jak ona. Ogólnie nic nie ratuje tej książki. Nic. 


2. "Gra w kłamstwa" Sara Shepard 
Trochę pusto w tej książce, ani bohaterowie nie są szczególnie ciekawi, sama historia też dość znana przez Pretty Little Liars, więc... Pomysł jest oklepany i cała otoczka dziewczyny z wyższych sfer, bogactwa i zabójcy najwidoczniej nie jest w moim guście. 


3. "Porwana Pieśniarka" Danielle L. Jensen
Za drętwo! To jeden, bardzo poważny zarzut, który mam  wobec tej książki. Do tego niewykorzystany potencjał, by opisać całą krainę trolli i bardziej wprowadzić nas w ich świat. Ciekawi bohaterowie też zostali zepchnięci na dalszy plan, a główna para popełnia tak idiotyczne błędy, że zagrażają wszystkim trollom. 





3 komentarze:

  1. Od razu rzuciło mi się w oczy, że zmieniłaś tło na blogu. I jeszcze jak tamto naprawdę mi się podobało, to to podoba mi się jeszcze bardziej:) A co do książek, to żadnej z tych pozycji nie czytałam i nie mam zamiaru:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam ani jednej z tych książek, ale zamierzałam zabrać się za 'Porwaną pieśniarkę', ale teraz trochę straciłam na to ochotę :D
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy ostatnim zdaniu do ,,Scarlett" parsknęłam śmiechem. XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger