19:35

Podsumowanie września

Hej,
dzisiaj jest pierwszy października, czyli czas na podsumowanie minionego miesiąca, który nie był bogaty w książkowe podboje; wrzesień to czas nowej szkoły, pierwszych sprawdzianów i kaca książkowego.

Książki, których nie recenzowałam:

1. "Niebezpieczne prądy" Nora Roberts - 373 strony

2. "Love story" Jennifer Echols - 375 strony

Książki recenzowane:

1. "Baśnie Braci Grimm dla młodzieży i dorosłych. Bez cenzury" - 463 strony

Książki niedokończone:

1. "Czerwona królowa" Victoria Aveyard  - 135/483 strony

Razem: 1346 strony

Dziennie: 45 stron 

Ogólnie we wrześniu napisałam 7 postów i zaczęłam dwie nowe serie.
Mam nadzieję, że wasz wrzesień był lepszy pod względem książkowym i macie lepsze wyniki niż ja.
Mam wielką nadzieję, że mój październik będzie o wiele lepszy niż wrzesień i kolejne podsumowanie będzie bogatsze :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger