10:36

Disney Book tag

Hej, 
witam was w kolejnym Tagu, który znalazłam podczas przeszukiwania internetów. Jednak zanim przejdziecie do punktów, zatrzymajcie się na chwilę, ponieważ mam dla was ogłoszenia parafialne, a będzie ich sporo. 
Zacznijmy od tego, że dla mnie (jak dla większości moich czytelników) niedawno zaczęła się szkoła, co wiąże się z brakiem czasu na cokolwiek. Chciałabym dodawać więcej postów, ale mam duży problem z czasem i pisaniem, ale też nie chcę wstawiać postów tylko w weekendy, więc uznałam, że zacznę dwie nowe serie: 
a) Filmowe wtorki - krótka recenzja filmu, który udało mi się obejrzeć. 
b) Muzyczne soboty - czyli kilka piosenek, które będę wam polecać. 
W komentarzach dajcie znać, czy taki pomysł wam się podoba i ewentualnie dlaczego nie. Będę wdzięczna za każdą opinię. 
Oczywiście w weekendy nadal będę wstawiała recenzję lub inny post związany z książkami, tu nie ma żadnej zmiany. 

1. Mała Syrenka- bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł. 
Tutaj można dodać wiele bohaterek w powieści młodzieżowych, ale ja zdecydowałam się na Tessę z "After", która zaczynając studia jest bardzo niepewna i czuje się nieswojo ze swoją współlokatorką i jej znajomymi.

2. Kopciuszek- bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę. 
Ronnie z "Ostatniej Piosenki", która przeszła piękną przemianę, zmieniła swoje postępowanie i skonfrontowała się w błędami przeszłości. 

3. Królewna Śnieżka- książka, w której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie. 
Panna Clark i Will z "zanim się pojawiłeś". Różnili się diametralnie i w wielu względach się ze sobą nie zgadzali, ale w końcu zostali dobrymi przyjaciółmi. 

4. Śpiąca Królewna- książka, podczas której czytania, zasnęłaś. 
Wszystkie lektury? No może nie wszystkie, ale zdecydowana większość. Smutne jest to, że przez właśnie nudne lektury tak mało osób w moim wieku sięga po jakiekolwiek książki. 

5. Król Lew- bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym doświadczeniem. 
Główna bohaterka z "Powód, by oddychać", której imienia nie jestem pewna. Serce się łamie, gdy czytam o takim życiu i wiem, że w pewnych stopniu jest to prawdą.

6. Piękna i Bestia- książka, której się obawiałaś, a okazało się, że jest wspaniała. 
Obawiałam się "Dworu Cierni i Róż", który wciągnął mnie od pierwszej strony i nie wypuścił. Kiedy kolejne części?!

7. Alladyn- bohater, którego życzenie się spełniło. 
"Mała księżniczka". Książka mojego dzieciństwa, dzięki której wiem, że warto marzyć. 

8. Mulan- bohater, który udaje kogoś, kim nie jest. 
Hardin z "After". On udaje, ale nie wiem kogo dokładnie.

Do wykonania Tagu zapraszam wszystkich, którzy mają na to ochotę :) 


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy, przyjemny TAG. Aż zachciało mi się obejrzeć jakąś bajkę z Disney'a. :)
    To jest właśnie smutne, że uczniowie zniechęcają się do czytania przez lektury. Niektórzy nawet po nie nie sięgają, a czasami zdarzają się te dobre. Ja przeczytałam od deski do deski "Zbrodnię i karę" oraz "Mistrza i małgorzatę" i bardzo je polubiłam. :)

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger