15:30

Sierpniowe wydarzenia.

Hej!
Wiem, strasznie drętwo brzmi te "hej", ale ostatnio nie mogłam znaleźć żadnej motywacji, by usiąść i napisać jakikolwiek post. Ani recenzja ani cokolwiek innego mi nie szło i co napisałam, to w sumie od razu kasowałam. Jednak uznałam, że czas usiąść i chociaż poinformować was o dwóch wydarzeniach, w których biorę udział. 
Pierwsze z nich to 7ReadUp 3.0, który organizuje Martha Oakiss. Jest to maraton czytelniczy, który odbędzie się już niedługo, bo w dniach 15-21 sierpnia. 
Mamy dwie wersje: easy i hard. W pierwszej chodzi o to, by w wyznaczonym terminie przeczytać jak największą ilość książek. Grubość stosiku powinna wynosić 7 cm. 
Wersja hard jest trudniejsza, bo tutaj mamy 10 specjalnych zadań. 

1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.
2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.
3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.
4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.
5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.
6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.
7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.
8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.
9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.
10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.



Ja wybrałam wersję hard, bo lubię wyzwania. No i jak nie w wakacje, to kiedy? Na pewno czasu na czytanie nie będzie zbyt wiele w roku szkolnym.

1. S JAK SIERPIEŃ- Nicholas Sparks "Ostatnia piosenka". Chcę wrócić do tej książki, bo jest naprawdę cudowna.
2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ- M. Grant "Faza trzecia: Zniknęli"
3. WYPAD NAD MORZE- Nora Roberts "Port Macierzysty"
4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI- Kim Holden "Promyczek"
5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE- N. Sparks "Ostatnia piosenka" pasuje i do tego.
6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM- Kim Holden "Promyczek"
7. WAKACYJNA OPALENIZNA- Jessica Brody "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca"
8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY- M. Grant "Faza trzecia: Zniknęli"
9. KONIEC WAKACJI- S. Collins "Kosogłos"
10. ÓSMY MIESIĄC- S. Collins "Kosogłos"



2 wydarzenie jest też bardzo fajne.  #czytamcopolskie to wydarzenie organizowane przez autorkę bloga Heavy Books, Isabelle West. W akcji (15-28 sierpień) chodzi o to, by  pokazać, że w polskim pisarstwie są autorzy, których książki warto czytać. Sama dość długo zastanawiałam się czy dam radę napisać kilka postów o polskiej literaturze, bo nie czytam zbyt dużo książek, ale po przeanalizowaniu swojej wirtualnej biblioteczki uznałam, że dam sobie radę.

Planuje napisać 3 posty:
a) Moja ogólna opinia o polskich pisarzach.
b) Polscy pisarze, po których książki warto sięgnąć.
c) Recenzja książki polskiego pisarza.

Jeśli macie bloga lub kanał na yt o tematyce książkowej, zainteresujcie się tym wydarzeniem. Jest to świetna okazja do promowania swoich ulubionych autorów. Warto się zaangażować :)
Link do dokładnych informacji o wydarzeniu znajdziecie tutaj.

Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger