16:09

Garść faktów o mnie. Tych książkowych i nie tylko.

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z postem trochę innym niż dotychczasowe. Jak wskazuje tytuł będzie to trochę informacji o mnie. Uznałam, że nie ma sensu dzielić tego na książkowe i resztę, więc wszystko połączyłam w jeden post.
Żeby nie przedłużać, zaczynamy:

1. Urodziłam się 6 sierpnia 2000 roku.

2. Byłam hiperaktywnym dzieckiem.

3. Lubiłam oglądać wszystkie "chłopięce"bajki (Power Rangers, Wojownicze żółwie Ninja).

4. Przed snem mama lub któryś z domowników musieli przeczytać mi moje WSZYSTKIE bajki na dobranoc. Na początku było ich tylko 15 potem liczba wzrosła do 33 małych kartonowych książeczek.

5. Gdy byłam w zerówce miałam wielki problem, by nauczyć się czytać; mama spędzała ze mną dużo czasu, by czegoś mnie nauczyć (nauczycielka nie potrafiła).

6. Dopiero w połowie pierwszej klasy umiałam czytać płynnie, ale czytałam tylko to, co było trzeba. Nic więcej.

7. Dopiero pod koniec 3 klasy podstawówki zaczęłam czytać z przyjemności.

8. Pierwszą książkę (Igrzyska Śmierci) kupiłam w 5 klasie podstawówki. Od tego się zaczęło.


9. Mam tylko 39 książek w swojej biblioteczce.

10. Do niedawna wolałam wypożyczać książki niż kupować.

11. Jestem zapisana w 3 bibliotekach.

12. Uwielbiam niebieski, fioletowy i czarny.

13. Czytam wszystko: fantasy, kryminały, psychologiczne, romanse, biografie... Nie ograniczam się.

14. Pierwszą w całości przeczytaną serią był Harry Potter.



15. Mogę czytać wszędzie, nawet w samochodzie (dopóki mnie nie zemdli).

16. Wszystkie książki o Harrym czytam co roku od 2012.

17. Przyznaję się: najpierw obejrzałam 2 pierwsze filmy o Harrym, dopiero potem wzięłam się za książkę.


18. Słucham różnych gatunków muzycznych. Moi czołowi wykonawcy to Justin Bieber, Selena Gomez i Zayn Malik.

19. Książek nie ustawiam według żadnego schematu.

20. Pierwszą ekranizacją, która podobała mi się bardziej od książki było "Zostań, jeśli kochasz".

21. Od września idę do liceum. Profil humanistyczny.

22. Pierwszego bloga założyłam w wieku 12 lat. Pisałam fanfiction.

23. Chciałabym zostać pisarką i cały czas piszę swoje własne historie.

24. Uwielbiam czytać fanfiction.

25. Jeszcze popełniam błędy i nadal kupuję w empiku.

26. Wśród swoich książek mam dużo serii, których nie skończyłam.

27. Lubię planować, ale nie zawsze wychodzi mi realizacja tych planów.

28. Zazdroszczę pisarzom, którzy wydali swoje książki w wieku 18 lat lub wcześniej.

29. Nie czytam polskich pisarzy oprócz Sapkowskiego.

30. Do końca 2016 chciałabym przekroczyć liczbę 50 w posiadaniu własnych książek.
_______________________________________________________________________

30 faktów o mnie. Jak się czytało? Czy jest coś, co też macie czy może we wszystkim jestem osamotniona? Dajcie znać, jak jest u was :) z chęcią poczytam.

snapchat: supernicki00
instagram: https://www.instagram.com/supernicki00/

2 komentarze:

  1. jejku też jak byłam mała lubiłam oglądać Power Rangers ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojownicze żółwie ninja rządzą ♥♥
    Zabierz się za książki Marty Kisiel - ta kobieta jest naprawdę genialna! :D

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger