09:45

Bookstagram- kogo warto obserwować.

Hej,
pierwszy post z serii "Kogo warto obserwować". Jak możecie zauważyć, postanowiłam skupić się na instagramie i jego książkowej stronie ;) Bardzo podobają mi się zdjęcia książek robione przez użytkowników i teraz pokażę wam 4 najlepsze bookstagramy.


Weronika ma naprawdę piękne zdjęcia, na które aż miło patrzeć. Do tego prowadzi bloga i pisze świetne recenzje. Jeśli jeszcze jej nie obserwujecie, musicie to zmienić. 


Kolejny piękny instagram, który prowadzi bardzo utalentowana dziewczyna. 
Bloga też ma genialnego. Nie obserwujecie? Zacznijcie. 


Uwielbiam przeglądać insta w poszukiwaniu perełek i ten bookstagram jest taką perłą. 
Jagoda robi zdjęcia w taki sposób, że mam ochotę przeczytać każdą książkę z jej profilu. 


Ostatni z listy bookstagramów, który chciałam wam zaprezentować. 
Aleksandra ma piękne zdjęcia i jednego nie rozumiem: dlaczego ma tak mało obserwatorów? 
Musicie to zmienić. 

Mam nadzieję, że podobał wam się post, a insta, które poleciłam znajdą się na liście bookstagramów, które obserwujecie. 

snapchat: supernicki00

2 komentarze:

  1. Sporo obserwuję takich instagramów, niektóre są naprawdę ciekawe. Zaraz wszystkie sobie obejrzę te co poleciłaś. ;)
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obserwuję Blueberry czyta :) resztę zaraz sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger