13:04

Top 5- najlepsi męscy książkowi bohaterowie.


Dzisiaj przychodzę do was z trochę innym postem, ale nadal na bardzo "książkowy" temat. 
Niektórzy kochają filmy i przystojnych aktorów grających główne role męskie, ale ja należę do grupy osób, które wolą bohaterów książkowych. Dlaczego? Hmm, w sumie zadałam sobie te pytanie kilka dni temu, ale chyba wychodzi na to, że postaci książkowe mogę wyobrazić sobie sama. Okay, jest opis, ale podążając za śladem opisu mój bohater książkowy wygląda tak jak ja chcę, I zawsze drażni mnie fakt, że przy kręceniu ekranizacji nikt nie przejmuje się opisem wyglądu w książce. Często aktorzy nie pasują do granej przez siebie postaci, którą znam z książki. I to trochę boli. 
No ale, żeby nie przedłużać, przechodzę do głównej części tego posta. 


1. Jace Wayland- "Dary Anioła"
Mój numer 1, ideał chłopaka, Łowca, w którym jestem nieodwracalnie zakochana, Czytała wszystkie części Darów Anioła kilka razy właśnie dzięki niemu, jego ciętemu językowi i słownym (nie tylko) przepychankom, w które lubi tak bardzo się wdawać. Imponowała mi jego odwaga i w sumie cały czas, który spędziłam na czytaniu powieści poświęciłam jednej myśli: "Więcej Jace, więcej!".
Powstały dwie ekranizacje: filmowa i serialowa (chyba wiecie o co mi chodzi) i wygląd głównego bohatera bardziej podobał mi się w wersji filmowej, ale serialowej też jest niczego sobie.

Filmowa:
















Serialowa:






























Ja jednak zawsze podczas  czytania widzę przed oczami Jace z okładki pierwszej części. Może to dlatego, że ani serial ani film nie przemówiły do mnie tak jak książka.





2. Finnick Odair- "Igrzyska Śmierci"
Jeden z moich ulubionych bohaterów "Igrzysk Śmierci", który nie zirytował mnie ani razy, co często zdarzało się innym postaciom tej powieści. Jego poczucie humory często nadawało ciężkim sytuacjom bardziej znośny charakter i do tego tego jego oddanie swojej dziewczynie mnie rozbroiło. To chyba najsłodsza i najbardziej smutna część wszystkich części.
Podczas czytania 2 i 3 tomu "Igrzysk Śmierci" w głowie nie miała pełnego obrazu tej postaci, ale po obejrzeniu filmu (słaby, Sam jako Finn sprawił, że dotrwałam do końca) to, jak go sobie wyobrażałam połączyło się w wyglądem Sama Clafina.

Serio, żałuję, że nie mogę wam spoilerować zakończenia książki, ale chciałabym. Po prostu zastanawia mnie fakt, czy tylko ja uważam za niesprawiedliwe...? Nikt nie odpowie mi na to pytanie, bo nie mogę go zadać.








3. Damon Salvatore- "Pamiętniki wampirów"
W sumie nie mogłam ominąć Damon, do którego mam słabość ;) Najpierw przeczytałam kilka części książek, potem sezon serialu i pasuje mi wygląd aktora, który gra tę postać, Zawsze wolałam tego "złego Salvatore" od Stefano.

Serialowy:





Widzicie ten uśmiech? I jak tu go nie kochać?
Zawsze podobało mi się, że Damon jest zróżnicowaną postacią; raz dobry, innym razem zabija bez ustanku.













4. Thomas- "Więzień labiryntu"
Sama książka "Więzień labiryntu" jakoś mnie nie zafascynowała i średnio mi się podobała, dopóki nie zobaczyłam aktora, który zagrał głównego bohatera. Dylan O'Brien zachwycił mnie swoją grą w "Teen Wolf" i nie mogę doczekać się, aż zobaczę więcej filmów z jego udziałem.

Filmowy:
Tutaj nie zrobiono chyba żadnej klapy jeśli chodzi o dobór aktorów, jeśli chodzi o wygląd.
Do tego podziwiam jego odwagę i szybkość w podejmowaniu decyzji. Pisarka zrobiła z niego naturalnego przywódcę, który nie potrzebuje siły, by ludzi go słuchali. Wystarczy, że jest.




5. Araon Warner- "Dotyk Julii"
My crush. Gdyby istniał naprawdę prawdopodobnie (tak na 99%) stałabym się jego psychofanką, Do tego jeśli kiedykolwiek będą chcieli zekranizować tę książkę, będą mieli duży problem w wybraniu aktora, który go zagra.
No bo w końcu, jak znaleźć przystojnego, zimnego, z pozoru pewnego siebie aktora? Warner stał się ideałem i ciężko będzie kogokolwiek do tego dopasować.






















_______________________________________________________________

Mam nadzieję, że podobał wam się ten post. Sprawiło mi wiele frajdy zastanawianie się, kto mógłby znaleźć się w tej 5 i miałam problem żeby wybrać. Przeczytałam zbyt wiele książek żeby się na coś zdecydować. Pamiętajcie o możliwości komentowania i obserwowania mojego bloga :)

snapchat: supernicki00
instagram: https://www.instagram.com/supernicki00/

Dominika 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie przedstawiłaś książkowych bohaterów 😘 Thomas z " Więźnia labiryntu" jest super!
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wpis i bardzo dobrze dobrani chłopcy chociaż muszę powiedzieć że osobiście bardziej oczarował mnie Alec z DA,Warnera ubóstwiałabym tak jak ty a do swojej listy dodałabym obowiązkowo Gus'a z " Promyczek "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta lista ciągle się zmieni i kto wie? Może jak już zabiorę się za "Promyczek" to Gus się znajdzie na nowej liście .

      Usuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger