19:31

Moje ulubione seriale :) (część pierwsza)


Jak wskazuje na to tytuł, dzisiejszy post jest o moich ulubionych serialach. Chyba już kiedyś taki post na moim blogu był, ale jeszcze niedawno oglądałam 3 seriale, a teraz jest ich 9. 
To nie jest tak, że oglądam je cały czas, ale prawie codzienni znajduję czas na jeden odcinek któregoś z nich. Bez zbędnego przedłużania przechodzę do listy, 


1. Arrow
Jestem tego w pełni świadoma, że ten serial większość osób 
pewnie już widziała. Jednak ja zaczęłam oglądać do około 1,5 miesiąca temu.
Polubiłam postać Olivera Queena, Wiadomo walka dobra ze złem. 
A do tego Felicity i jej genialne komentarze. 
Ciekawy, zajmujący. Aż żałuję, że ma tylko 4 sezony. 


2.Pretty little liars
I tu serial, który był ciekawy jakoś do 3 sezonu, a teraz obejrzę odcinek jak
już naprawdę się nudzę. Historia 5 przyjaciółek, jedna z nich znika, a potem zostaje znalezione jej ciało. Hanna, Aria, Spencer i Emily zaczynają dostawać niepokojące smsy od tajemniczego A. Ich życiu zagraża niebezpieczeństwo, a sekrety, które kryją zaczynają wychodzić na jaw. 
Serial niby robiony na podstawie książek, ale całkowicie inny. 
Jak koś ma czas na kilka długich sezonów to czemu nie, ale to naprawdę trzeba polubić. 



3. Teen wolf: nastoletni wilkołak.
I teraz chyba mój ukochany serial ever. Gdyby nie przypadek pewnie nawet bym nie zaczęła, ale
stało się. I tak narodziła się miłość XD
Ogólnie to początek taki niby zwykły. Nastolatek Scott zostaje ugryziony, przemienia się w wilkołaka i od tego momentu jego życie nabiera tempa. Chłopak się zmienia, nabiera siły do walki z wieloma osoba. Ratuje przyjaciół. Traci. 
Polecam dla fanów "Pamiętników wampirów" i wszystkich filmów fantasy. 
Na nim nie można się zawieść. 


4. The 100
Teraz czas na serial, o którym dużo się mówi, ale nie zawsze dobrze. Ja sama jestem dość pozytywnie nastawiona do niego i to na tyle, że szybko obejrzałam 2 sezony  zaczęłam trzeci. 
Ogólnie cała fabuła kręci się wokół poszukiwania  życia na Ziemi przez "Ludzi z Nieba". Główna bohaterka Clarke do tego ma mnóstwo swoich problemów i tak jakoś to idzie. 


Hej, wiem, że mnie tu dawno nie było, ale miałam trochę zawalone parę tygodni (koniec roku szkolnego, oceny, itp.) 
Mam nadzieję, że w te wakacje postu będą pojawiały się częściej, ale to zależy jak będę je spędzać, a z tym może być różnie. 

instagram: supernicki00
snapchat: supernicki00













9 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie oglądałam żadnego z tych filmów.
    Jedynie o nich co nieco słyszłam :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o wszystkich, ale nie oglądałam żadnego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Arrowa bardzo lubię, ale muszę przyznać, że z sezonu na sezon coraz gorzej, a Amell całości niestety nie uratuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Zaczęłam ostatni sezon, ale nie mogę znaleźć motywacji, by go dokończyć. Są seriale, które podobają mi się bardziej, a kiedyś to Arrow był numerem 1.

      Usuń
  4. Kurczę, kurczę, ile ja dobrego ciągle słyszę o tym Teen Wolf, no po prostu muszę się za niego wziąć! Znam jeszcze Słodkie Kłamstewka, ale średnio się do nich przekonałam, reszty niestety nie kojarzę. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger