17:41

Avon- recenzja kosmetyków.


Hej, dzisiejszy post jest recenzją kosmetyków do pielęgnacji twarzy z katalogu Avon. 
Taki post piszę po raz pierwszy, więc mam nadzieję, że zrobię to dobrze i okaże się to przydatne.
Peelingi to twarzy to coś, co ja sama uwielbiam stosować. Skóra po nich jest przyjemnie oczyszczona i delikatna. 



Pierwszy peeling jest z PLANETY SPA. Zawiera minerały z Morza Martwego. 
Jest to dobry produkt, ale nie zachwycający. Największym minusem dla mnie jest zapach, który dla mnie jest nieprzyjemny. Do tego wrażenie świeżej i oczyszczonej skóry jest krótkotrwałe. 
6/10



Moim zdecydowanym ulubieńcem jest peeling z clearskin. Jego głównym plusem jest "mroźny efekt" dający orzeźwiający efekt, dlatego najczęściej używam go rano. Zwęża pory i ma w swoim składzie więcej drobinek niż jego poprzednik. 
9/10

Jeśli spodobał wam się ten post to pamiętajcie, że możecie go skomentować: może wy macie inny, dobry peeling? Jestem gotowa na różne sugestie, lubię testować nowe produkty.

Nicki

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty z firmy planeta spa. U mnie sprawdzają się genialnie.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale z pewnością muszę je wypróbować!
    Świetna recenzja, kochana! :*

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym produkcie clearskin, ale wydaje się być ciekawy :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, moja mama ich używa i nie sądziłam, że są aż tak dobre!
    muszę koniecznie wypróbować i podkraść mamie, hihi.
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja ;) z tych avonowych kosmetykow czasem zdarzy się coś naprawde fajnego ;)

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie z avonu do gustu przypadł jedynie peeling do stóp :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam peeling do stóp z avonu i muszę przyznać, że jak na jego cenę (a jest bardzo tani) jest bardzo dobry i wydajny.

      Usuń
  8. Lubię te maseczki z serii planet spa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger