16:53

Recenzja "Hopeless"

"Hopeless"

Cykl: "Hopeless" (tom 1)
Autor: Colleen Hoover
Wydawnictwo: Otwarte
Cena (około): 30 zł
  

O miłości napisano już wszystko- bynajmniej tak można uważać, czytając te wszystkie opowiadania i powieści, opowiadające o uczuciu dwojga ludzi. Autorka "Hopeless" udowodniła jednak, że nie trzeba powiedzieć "kocham cię", by tę miłość ukazać. Napisała intensywniejszą powieść używając prostych słów i nadając całkiem inny sens wszystkiemu, co do tej pory czytałam. 

Historia Sky czaruje: porusza we wszystkich, nawet tych, którzy uważają, że czytali już wzystko i nic ich nie zaskoczy, te najbardziej delikatne struny w sercu człowieka. 
Wprowadzenie nie mówi zupełnie nic, jest bardziej po to, by zachęcić czytelnika do sprawdzenia, co wywołało tak wielką burzę emocji we wnętrzu nastolatki. Zachęcają do czytania. 

Kilku bohaterów, zmiana całego świata. 
Sky, która okazuje się Hope Holdera. Zagubiona, niezrozumiała i w pewnym sensie samotna. 
Holder szukający światła i odpowiedzi w nowo poznanej dziewczynie. 
Do tego wszystkiego życie, którego bieg zostaje zmieniony przez odkryte tajemnice. 

Ta książka to po prostu milion emocji, uczuć i przemyśleń, a także hektolitry wylanych łez. 
Nic więcej nie trzeba mówić, więc...

CZYTAJ!

Witam na moim wspaniałym blogu :D
Pierwsza porządna recenzja, która (mam wielką nadzieję) zachęci was do przeczytania "Hopeless". A jeśli lektura tej wspaniałej książki już za wami to dajcie mi znać w postaci komentarzy, jak wam się podobała ta historia. 

Nicki xoxoxo

instagram: supernicki00
snapchat: supernicki00

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę powieść! Jedna z moich ulubionych w tej tematyce ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej książce, ale muszę przyznać, że to jednak nie moje klimaty :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo słyszałam o niej, ale nie przepadam za takimi książkami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam, ale z chęcią bym ją dorwała.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za książkami o takiej tematyce ale uważam ze napisałaś bardzo fajną recenzje :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger