18:06

52 filmy, które chcę obejrzeć


Jak mogliście zauważyć styczeń to ewidentnie miesiąc planów i wszelakich list, które pojawiają się na różnych blogach. Ja również dałam sobie czas na spokojnie zaplanowanie tego roku, by wykorzystać go jak najlepiej. Oprócz bardzo prywatnych celów, o których nie będę tutaj pisała mam również książkowe i filmowe, bo nie samym czytaniem człowiek żyje. Tym bardziej, że wzięłam kilka nocek w pracy i później po nich nie mogłam przestawić się do swojego trybu pracy nad postami i ogólnie wstawania o normalnych porach.
Piszę ten post po spożyciu takiej ilości kofeiny, że powinnam latać po mieszkaniu jak głupia, a mi się tylko chcę spać. Jak macie jakieś sprawdzone sposoby na pokonanie chronicznego zmęczenia, to z chęcią wypróbuję. W tym zestawieniu wybieram tylko filmy, których jeszcze nie oglądałam, bo mam zrobione trochę inne tylko dla siebie i tam ewidentnie jest więcej pozycji, do których chcę wrócić. Tutaj jednak postawiłam na nowości dla mnie.

1. Ant-Man 



2. Doktor Strange 



3. Kapitan Marvel 



4. Venom 



5. Anna Karenina 



6. Duma i uprzedzenie 



7. Wielki Gatsby 



8. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć 



9. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć: Zbrodnie Grindewalda



10. Przerwana lekcja muzyki 



11. Klub dla wybrańców 



12. Mary Shelley 



13. Dunkierka 



14. Nienawiść, którą dajesz 



15. Mroczne umysły 



16. Obdarowani 



17. Bękarty wojny 



18. Strażnicy marzeń 



19. Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek



20. Słodkie zmartwienia 



21. Miasteczko Halloween 



22. Piękna i bestia 



23. Kraina lodu 2 



24. Szczęściarz 



25. Strażnicy galaktyki 



26. Strażnicy galaktyki 2 



27. Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa 



28. Zwyczajna przysługa 



29. Last Christmas 



30. Złoty kompas 



31. Zodiak 



32. Tylko dla odważnych 



33. Dla ciebie wszystko 



34. Wielka szóstka 



35. Dorian Gray 



36. Małe kobietki 



37. Boże ciało 



38. Podły, okrutny, zły 



39. Alita: Battle Angel 



40. Trzy kroki od siebie 



41. Król 



42. Dumbo 



43. Zabawa w pochowanego 



44. O psie, który wrócił do domu 



45. Cisza 



46. Pełzająca śmierć 



47. Sztuka ścigania się w deszczu 



48. Szczygieł 



49. Ostatnie wakacje 



50. Czerwona jaskółka 



51. Mój piękny syn 



52. Dziadek do orzechów i cztery królestwa 



Wybierając te filmy kierowałam się własnymi wytycznymi; są tutaj produkcje z moimi ulubionymi aktorami, od Marvela, którego kocham całym serduszkiem i bajki oraz filmy familijne, z których jeszcze nie wyrosłam i nieprędko się to stanie.
W komentarzach napiszcie tytuły Waszych ulubionych filmów, których nie możecie przestać oglądać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger