12:34

Pięć seriali, które chcę obejrzeć.

Tym razem post nie jest związany z książkami, ale myślę, że jeszcze do końca miesiąca pojawią się teksty związane z moim ulubionym zajęciem, czyli czytaniem.
Ostatnio trochę ograniczyłam oglądanie seriali i bardziej skupiłam się na innych sprawach, ale mimo wszystko chciałabym wygospodarować jeden dzień w tygodniu, gdzie mogłabym poświęcić czas jakiejś produkcji bez wyrzutów sumienia. Udało mi się skończyć kilka seriali, więc jestem w miarę na bieżąco i z tego powodu zaczęłam zastanawiać się, co chciałabym jeszcze obejrzeć. Stąd właśnie pomysł na ten post i początkowo chciałam włożyć to w jakieś ramy czasowe, ale uznałam, że to bez sensu narzucać sobie jakiś termin w związku z oglądaniem seriali.

1. Dom z papieru 


2. Szkoła dla elity 


3. Dynastia 


4. Kochane kłopoty 


5. Outlander 



I to jest właśnie cała lista seriali, które bardzo chcę obejrzeć w najbliższym czasie. Jesień to dobry czas na seriale, picie gorącej herbaty i niewychodzenie z łóżka, więc myślę, że pójdzie mi dobrze. Najwięcej nadziei pokładam w dwóch pierwszych pozycjach, które są bardzo zachwalane. 
Dajcie znać, czy oglądaliście, któryś z tych seriali i jakie są Wasze wrażenia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger