11:31

Happysad Book Tag

Złodziejka Książek - autorka TAGu
Mam nadzieję, że taki post się wam spodoba. Staram się wrzucać coś innego, oprócz recenzji, choć wiadomo, że to one zajmują większość na blogu. 
Ja jestem po takim dziwnym tygodniu, bo powroty po dłuższej przerwie zawsze się ciężkie, ale tak naprawdę to właśnie tydzień po tym weekendzie będzie w całości zawalony. Chyba już każdego dnia tygodnia coś mam i stresuję się najbardziej francuskim, ponieważ nie przepadam za tym językiem. 
Z czytaniem idzie mi dobrze. Dwie książki już za mną, zaczęłam Królestwo Kanciarzy i idzie mi dobrze, nie mogę się już doczekać końca i rozwiązania tych wszystkich wątków z obu części. 

1. "Made in China"- książka, która nie jest dla każdego. 
Myślę, że jest wiele i jeszcze więcej takich książek, które nie są dla każdego. Wiadomo, lubimy co innego i tak samo jest z muzyką, jak i z książkami. Nie potrafię podać jednego tytułu, ale myślę, że gatunek Young Adult ogólnie wpasowuje się w klimat. 

2. "Mów mi dobrze"- przesłodzona książka. 
Girl Online, ja ciągle pamiętam, ile cukru i wszystkiego rodzaju słodkości umieszczono w tej książce i... Nawet jeśli bohaterowie mieli jakieś problemy, to wszystko wracało do normalności, znów było słodko i mdło. Nie moje klimaty, w żadnym wypadku. 

3. "Nie ma nieba"- książka, która wzbudza kontrowersje. 


4. "Pętla"- książka, którą musisz mieć. 
tumblr.com
Większość książek "muszę mieć", bynajmniej gdy jest na nie szał. Potem mi przechodzi, ale najbardziej chciałabym skompletować całą serię Wiedźmina, Harry'ego Pottera i Darów Anioła. To mój must have na 2018 rok. 

5. "Taką wodą być"- bohater, którego pokochałaś. 
Draco Malfoy z tych wszystkich ff, które ostatnio czytam... A tak realnie- Warner z Daru Julii. Czytałam trylogię już dawno i nie mogę doczekać się kontynuacji, która (trzymam za to kciuki) będzie toczyła się wokół tych bohaterów, co w trzech pierwszych częściach, choć żadnego trójkąta z Adamem już nie chcę...

6. "To miejsce na mapie"- książka polskiego autora. 
Wiedźmin polecam każdemu (najlepiej w tych białych okładkach) i zawsze. Świat, wszystkie potwory i naprawdę wspaniali bohaterowie; tam wszystko czyta i poznaje się na jednym wdechu, szybko i chcąc czytać dalej cały czas. 

7. "Bakteryja"- książka o chorobie. 
Nie czytam raczej takich książek i nawet nie mogę sobie, nic takiego przypomnieć.


8. "No stress"- książka na odstresowanie. 
tumblr.com
Milion odsłon Tash, której recenzja już kilka miesięcy temu weszła na bloga. Lekka, przyjemna, o spełnianiu swoich marzeń i staraniach, by nie zatracić siebie. Dobrze to wspominam. 

9. "Słońce"- paring, który ci się nie podoba. 
A w sumie nie mam pojęcia. Pewnie taki był, ale wyleciał mi z głowy o odfrunął do krainy Złych Paringów...
Jednak mam! Harry i Ginny. Nie pasują mi, zresztą jak Ron i Hermiona. Może niech pani Rowling napisze to jeszcze raz, ale tym razem inaczej połączy bohaterów? 

10. "30 raz"- książka, którą możesz czytać w kółko. 
tumblr.com
mleko i miód, bo to naprawdę dobre. Wiem, że są tacy, którzy sądzą inaczej, ale ja dobrze to przyjęłam i lubię wracać do niektórych, choć faktem jest, że dopiero "wchodzę" w poezje. 

11. "Piękna"- bohaterka o niespotykanej urodzie. 
tumblr.com
Każda taka jest. Naprawdę. Nawet jeśli ona tak nie myśli, to wszyscy inni już tak. Nawet posiniaczona, brudna i ogólnie po przejściach wygląda pięknie. A nas, zwykłe istoty, czasami odstrasza własny widok z rana w lustrze...

12. "Czysty jak łza"- książka idealna pod każdym względem. 
Nie ma takiej. Zawsze coś można znaleźć nie tak, ale dla mnie takim ideałem jest Ania z Zielonego Wzgórza. To wspomnienie dzieciństwa i początków czytania. Naprawdę piękne czasy, miałam czas na książki. 

13. "Zanim pójdę"- książka tak popularna, że masz wrażenie, że wszyscy już ją czytali.
Gra o Tron? Harry Potter?
Dwie te serie idą łeb w łeb, choć bicie rekordów to domena tej drugiej. Pierwsza jeszcze przede mną, ale te zachwyty tylko zachęcają do czytania. 

14. "Jeszcze, jeszcze"- książka, której kontynuację chciałabyś przeczytać. 
tumblr.com
Harry Potter, ale może nie tyle, co kontynuację, a wersję zmodyfikowaną, bardziej dla fanów Dramione. Do mnie ten parring znów wrócił i jestem nim po prostu zachwycona. Ogólnie, może kiedyś wam polecę swoje ulubione fanfiction z Hermioną i Draconem.


15. "Psychologa"- książka, po której przeczytaniu przydałaby ci się wizyta u psychologa. 
Zmierzch i to nie w tym dobrym sensie. Ostatnio jakoś, będąc w bibliotece przejrzałam to książkę, przeczytałam ze trzy akapity i... Szczerze zaczęłam się zastanawiać, co było ze mną nie tak, że ja to uważam za tak super i świetną książkę. Intruz tej autorki jest o wiele lepszy. 

16. "Wszystko jedno"- książka, co do której się pomyliłaś. 
Pani Nocy, to niezaprzeczalna pomyłka i zwątpiłam w Clare, czy na pewno powinna nadal pisać, wykorzystując świat Nocnych Łowców. Myślę, że powinna zostawić to tak, jak jest i nie tworzyć kolejnej serii, bo pierwsza część na pewno jej nie wyszła. 


2 komentarze:

  1. Jaki świetny tag! :O Chyba tez się skuszę :)
    od jakiegoś czasu robię przymiarki do "Miodu i mleka" i chyba najwyższy czas się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tagi, przyjemnie mi się je czyta, są niezwykle świetną odskocznią od zwykłych postów. :)

    Pozdrawiam,
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger