10:30

#1 Plany czytelnicze na najbliższe 3 miesiące.

Ostatnio, patrząc na ilość książek zalegających na moich półkach, poczułam, że czas pochwalić się pozycjami, które czekają, aż się za nie zabiorę. Jest ich dość sporo, a te tytuły, które dzisiaj pokaże, to tylko książki z bibliotek i pożyczone od znajomych.

1. "Muza" Jessie Burton- 476 stron

2. "Bez pożegnania" Barbara Rybałtowska- 326 stron

3. "Konrad Wallenrod" Adam Mickiewicz- 86 stron

4. "Przypływ" Daniela Sacerdoti- 389 stron

5. "Dzień 21" Kass Morgan- 264 strony

6. "Lato koloru wiśni" Carina Bartsch- 492 strony

7 "Ognisty pocałunek" Jennifer L. Armentout- 491 stron

8. "Marsjanin" Andy Weir- 382 strony

9. "Czas Żniw" Samantha Shannon- 513 stron

10. "Zakon Mimów" Samantha Shannon- 541 stron

11. "Opal" Jennifer L. Armentrout- 492 strony

12. "Penryn i świat Po" Susan Ee- 355 stron

13. "Połów" Ove Logmansbo- 411 stron

14. "Czarna Wdowa. Na zawsze czerwona." Margaret Stohl- 468 stron

Razem: 5686 stron

To cą dość obszerne plany, jak na trzy miesiące, ale wierzę, że chociaż połowa książek będzie już za mną, bo już za długo czekają na swoją kolej, a ostatnio ciągle wyskakuje mi coś nowego i jestem trochę zajęta. Do tego mam jeszcze książki w swojej biblioteczce, których nie czytałam i też czas się za nie wziąć.
A Wy macie którąś z tych książek na swojej liście czy raczej idziecie na żywioł i nie robicie planów, tylko czytacie, co wpadnie Wam w ręce? 

2 komentarze:

  1. Zazwyczaj szlam na żywioł, bo czesto chodziłam do biblioteki i zamiast wyczytywać swoją biblioteczkę brałam kolejne książki. Jednak teraz ograniczyłam wszystkie biblioteki i pożyczanie książek od znajomych i zabieram się za swoje, więc mam jako taki plan co po kolei chcę czytać.:)
    Pozdrawiam!

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Marsjanina" też chcę przeczytać :) U mnie ta lista jest o wiele dłuższa, a na razie dość marnie idzie mi jej wypełnianie. A chciałabym przynajmniej połowę książek przeczytać do końca czerwca, ale nie wiem jak mi się to uda.

    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Oddychajaca ksiazkami , Blogger